poniedziałek, 9 stycznia 2017

Recenzja " Always Room for Cupcakes" Bethany Lopez


Recenzja po angielsku poniżej || Review in english below.
Pierwotnie opublikowane na goodreads.com, polska wersja - poprawki wprowadzone 8.1.17


Zainteresowałam się tą książką, kiedy zobaczyłam napis "babeczki" na okładce :P (przyznaję się jestem łasuchem xD). Tak mnie zainteresował tytuł, że nawet nie przeczytałam opisu, więc kiedy w końcu wzięłam się za czytanie nie byłam pewna czego się spodziewać. Kilka stron później tak mnie wciągnęło, że omal nie przejechałam swojej stacji.
Sposób w jaki Lila zemściła się na swoim byłym mężu - robiąc mu zdjęcie z kochanką i rozwieszając je po mieście - najprawdopodobniej postąpiłabym podobnie, choć wszystko zależałoby od mojego wzburzenia. Lila&Cade - ich związek postępuje zbyt szybko jak na moje upodobania, ale co najważniejsze, wcale nie wygląda to źle. Nie każdy postępuje tak samo, a ta książka pokazuje, że nie ważne co spotkało Cię w przeszłości, nie ważne jakich krzywd doznałaś/eś, znajdziesz szczęście, nawet jeśli go nie szukasz.
No i Moose... biedny Moose... chciał tylko zarobić trochę pieniędzy a jak to się dla niego skończyło... Lila została zakładnikiem, a porywacze kazali jej go torturować. Ostatecznie wszystko kończy się dobrze. A przynajmniej na tyle dobrze na ile może (jeśli nie liczyć śmierci Moose'a).
"Always room for cupcakes" Bethany Lopez to krótka historia, która opowiada o tym, że miłość może przydarzyć się zawsze. Zakochałam się w tej książce. Polecam ją każdemu, kto chce się oderwać od szarej (teraz to raczej białej i mroźnej :P) rzeczywistości.

---------------------------------------------

I voluntarily read an Advanced Review Copy of this book
I was taken when I saw 'cupcake' writren on the cover. I didn't read description so when I finally started reading I wasn't really sure what have I gotten myself into. A few pages later I was so engrosed in story that I almost missed my station. I liked how Lila got revenge on her ex-husband - taking photo of him nad his lover and posting it everywhere in the city. I would do something like that :D Lila&Cade - their relationship was moving little to fast for my liking. But, what is important, it's not necessary bad thing. Not everything works for everyone and this story shows just that no matter what past you have, you'll find hapiness even if not looking for it. And Moose. Poor Moose, he just wanted to earn some money and look how it ended... Lila taken hostage and told to torture her boss. In the end everything turns right (if you don't count Moose's death), or as right as it can get. It's short, sweet story that tells you love can happen everytime. I absolutelly loved it!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz